12 What’s in your bag

Alltså, det här inlägget hade kunnat bli så roligt om jag bara hade gjort det för några år sedan, eller tja några och några, typ fem. Är jag verkligen så gammal? Har tiden sprungit förbi mig så fort? Har jag verkligen vuxit något alls? Fan, kan jag ens något?!

Hursomhelst, det hade varit roligt för att jag då hade massa roliga och bra saker i väskan. En skiftnyckel, en skruvmejsel, lite tejp, lite pennor, lite syborgar och lite av allt annat möjligt..

Men nu är det inte längre lika roligt, för jag byter väska hela tiden.. Flyttar över och flyttar runt. Nu har jag mest det tråkiga basic-vanlig svenne människa-randomize my bag. Jag har liksom, plånka, nyckles, lypsyl, handkräm, plåster, pannosar, tuggisar, penna, skrivboken i miniatyr... Och liksom lite annat skräp som bara är tråkigt. Fan, jag vill vara en kreativ, entusiastisk och färgstark person. Inte så tråkig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0