10 what you wore today

Alltsoo. det har ju varit söndag idag va.. Och liksom, eftersom jag inte gjort något så värst märkvärdigt, då det ja återigen är söndag, liksom jag har svängt förbi torget och handlat mat typ. och druckit kaffe med mamma, så det var liksom det ordinarie göttarklädseln. Tights och stor tröja, genomgående färg svart. Fet halsduk och mössa. Så gött var det. Önskar att jag kunde glida i de kläderna + min morgonrock när det är lite kyligt hela tiden, så lätt bästa kläderna. dock hade jag velat ha ett par göttiga tofflor också.

Men nu funderar jag ta mig tusan på att sova för jag är tröttiz och ska worka me long time imorgon. Och hänga stan efter det.

tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0