Yeps!

nu längtar jag tills nästa vecka då den dimper ner ett stort paket på posten till mig. Tills dess håller jag mig upptagen med att träna bartender-tricks med Antonia och lyssna på sommarpratet med Ann haberlein. Det är brabrabra. ett tips faktiskt rent utav. Imorgon blir det god musik. Typ som, José, Timo och donkeeeeeey. Kanske är det till och med så bra att jag ska inviga mitt nya fågelhalsband som enligt min vän är en sak som bara jag i hela världen skulle köpt. Kanske är det sant. Hm.

Snart kommer Lotten, herre vad vi ska röja. Det brukar ju alltid bli så med oss. Och nu ska det minsann inte bli någon skillnad. Hoppas hon inte stickar hela besöket igenom bara.... Då blir jag så lätt besviken.

Sommarprateriet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0