wakin' upin'

tjejna blöggie.

jag tänkte unna mig med att sova ut lite idag, det har gått sådär kan jag informera om. Jag är fortfarande trött och har ont i ryggen. Och jag har vaknat sisådär ett antal gånger under morgonen dels av sms, samtal och att hela min arm somnade. Liksom, nu är det dags att sluta försöka sova och gå upp... Eh ja.

Och till råge på att jag mitt hår idag valt att ta formen av en kändis. Jag ser ut precis som La Roux i håret! Så nu undrar jag om hon blir besviken. Hon lägger säkert jättemycket tid på att få till sina frisyr sådär häftig medans jag bara sover i några timmar.

Lottenus flyttar idag. Människan höll på att glömma att täcke kunde vara en bra idé. Jag kan inte förstå hur någon flyttar och håller på att glömma sitt täcke, så jag drar alla mina 4stycker lite närmare och gottar till det.

Kommentarer
Postat av: Lottenus

Hahaha, shut up!

2010-08-30 @ 15:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0