tossigt

Herre så tossigt.
Jag skulle köpa ett par skor på rea. Jag köpte en. vinterjacka? och massa annat. Jag har inga pengar? Jag betalade en övertrasseringsavgift på mitt konto igår? Jag vet inte vad det är med mig. Men jag låtsades att när jag gick i affären undersökte eventuella arbetsmöjligheter... Eh. Ja. Hursom blev jag grymt nöjd med allt. och det är väl skallsaken antar jag.

Nej, om man ska ta tag i rummet det resterande delen av dagen, make it into topptrim. Kan ju liksom behövas. Och ja, jag ska ju kanske äntligen fixa klart det snart också. och herre min skapare fixa min garderob som ser ut att bara böna och be efter aktiv dödshjälp så mycket att den snart flyttar. Kläder och skor och väskor is alll over the place!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0