too daaai.

Tjääna bloggen. Hur är allt med er? Sovit gott och drömt sött om mig? :) Egentligen så borde jag bjuda på en morgonbild av mig denna dag då det dels är sista gången på ett tag som jag vaknar upp med denna morgonfrill from hell, men också för att jag ser så fruktansvärt rolig ut med sovränder i hela ansiktet från mina kuddar och ögon som rinner okontrollerad eftersom mina tårkanaler yet again har börjat bråka med mig. Men jag fruktar att blogg.se sätter dit mig och stänger av bloggen för cencurskäl. Jag har hört att det retuschas en hel del i bloggosfären...

Hurvida min dag ska gå ihop är fortfarande en stor fråga. Men ja, det blir väl lyssna på kanonmusik försöka peta lite ordning på rummet och sen ägna resten av dagen i stan och hoppas att man hittar någon packie. Och kläder då? Hm, väder då? Jaja, papz informerade mig iallafall igår om att vi hade zupertrendiga regnponchos hemma så det är inga probz iaf. Guuu så shöönt!

Åhå, jag kom precis på att under kalaset finns massa god mat över, nomnomnomnom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0