tådäi!

Idag har jag:
Vaknat. somnat om. lyckats med min havregrynsgröt. varit ute med hund. träffat Jossi. Hängt på jobbet med J och A. Gått till coop. handlat på coop. gått hem. gjort asnyttig lunch. ätit supernyttig lunch. varit nöjd. tittat på play. kommit på middagen.

Idag har jag inte:
Tvättat mitt hår. städat mitt rum. skrivit ansökan. ätit socker (YEEEEEEY!!). målat naglarna. känt mig snygg. varit speciellt vettig.

Nej men annars känner jag mest att livet som arbetslös börjar bli fruktansvärt tradigt. Men jag tycker endå att det är kul att läsa en blogg. Tycker ni ska läsa den också, killen är underbar. Först länkar jag till inlägget då han kommer ut som bara är helt underbar hiläääärious, klicka här. Sen en allmän länk till hela hans blogg som ba är föör kul. Till detta avnjuter jag också lite finstämd musik från Cat Power. Måste säga att det är en ganska helt okej dag idag endå. Ja, mitt cyniska tankesätt har minskat en hel del.


(klicka på bild)
P.S. I födelsedagspresent vill jag ha ett sånt halsband. Och påtal om födelsedag. Jag har en present som jag fick av Jossi idag i min garderob. AH! Jag vill öppna nu! Men jag väntar och låtsas att jag är bra på det där med tålamod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0