sööööööndag

tjeejna tjeejna blöggy.

Just nu nördar jag fearfactory och mår lite illa. Igår var kul, det var röj. Dock fungerade inte den hållbara utveckligen som planerat men fan, det var fint endå. Idag har varit en trött dag, som väntat. Inte särskilt mycket har gjorts, mest dåseri och sedan lite städeri. Tur är det dock att min la roux frilla har gått beserk och nått oanade höjder, bokstavligt talat. Annat som är fint är också att det redan har börjats planera inför nästa helg. Fint hade också varit om man kunde lyckas få ett jobb denna veckan, eller iallafall någon ljuspunkt. Isåfall hade jag firat rejält till helgen, ställt till med fest.

Jag saknar att ha en tv dagar som den här också. grovt. 

hursomhaver, jag vet inte nu. chingaling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0