sömn är för loosers!

nej, jag sover inte. jag har lagt det på hyllan, ser inte riktigt det nödvändiga i det. Jag tycker det är mer charm i att märka hur ljuset tar över och se solen gå upp. Sova, det kan jag göra någon annan gång. Det ger mig mer att lyssna på bra musik. Klicka. Jag undrar hur länge den här viljan av att inte vilja sova kommer stanna, tillslut måste jag väl börja vilja sova igen? För just nu vill jag inte det, jag blir irriterad om jag sover, jag missar så mycket tid då jag kanske kan hitta svar. Men ett svar har jag iallafall funnit. Och det svaret är att ja, jag vågade. Hur otroligt det än låter och verkar så gjorde jag verkligen det! Jag slängde mig ut, jag kastade mig rakt ut i ovissheten. Och jo, jag föll som så många gånger förr, men jag vågade. Jag blev inte längre puttad ner i ett hål, jag gjorde det självmant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0