Rysk uppdatering


Den här är ju också väldigt rolig när man tittar närmare på den. Jag förstår inte riktigt varför dom *varnar* men det är väl antagligen för det är fullproppat med virus och onda ryssar som kommer stjäla din identitet men vi lämnar det där i ovissheten.

För det bästa med denna reklam är endå det finstilta. Speciellt sista meningen: Studies show Russian Girls are Very Attrackted to Western Men. Notera också hur dom bemödat sig med att stryka under "very". Och nu till det roliga! Alltså, den är ju underbar. bästa marknadsföringen jag skådat på länge. Studier visar att ryska tjejer är vääädigt attraherade av västerländska män. Och då frågar jag mig själv, vem i hela världen har fört studier över detta?! Hur har de ifråga gått till väga för denna vetenskapliga undersökning? Har de doktorerat i ryskors attraktion? Ja, jag finner detta intressant. Och jag kunde inte låta bli att forska djupare i ämnet så jag klickade mig raskt in på wikipedia, fina kära trofasta korrekta wiki. Till min besvikelse fann jag dock detta --->WikiWikiWiki<--- jag är oändligt besviken att det inte finns någon underrubrik som berör just ämnet ryssars attraktion till västerländska män..

Ja, besviken. Men det var allt för mig. Nu återstår att se vad som kommer intressera mig mer under kvällen.

Kommentarer
Postat av: Josi

Att man ska behöva lära dig ALLT! (okej du brukar lära mig saker, inte tvärtom om MEN SOM SAGT vi kan låtsats nu igen, precis som med trollungen i det förra inlägget)



Dom varnar ju för den extreeeeeeemt snygga kvinnan, för att hon WARNING kommer att kontakta dig och du klickar in här. Gud benåde mig, jag hade blivit livrädd om hon knackade på min dörr så TACK för varningen, jag var nära på ett dubbelklick där ett tag alltså........frestaaaaaaad....

2010-08-04 @ 21:59:28
URL: http://www.metrobloggen.se/josefejn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0