nöjd!!

AH! JAG TROR JAG KAN HA HITTAT DEN! Så himla nöjd just nu typ. inte helt säker, men fasligt this could be it!

Det är storm ute vilket gör att jag inte är superpigg på min promenad, så jag funderar på att omprioritera. Ja, det blir nog bra så. Man kanske skulle gå upp, fixa frulle och så... Så man kan börja med dagen sen. Fan, göra pass idag också. urk! Men samtidigt, tack och lov att Julia räddade mig från mitt förra. Oh.my.goD! Och mitt hemska idkort borde ju faktiskt peppa på mig att ta mitt körkort så jag slipper det också. Men ja, det ska jag ju faktiskt göra, så det kommer ju avklaras i höst om allt går enligt plan.

Nu bråkar mina tårkanaler för mycket så jag ser inte skärmen. Tjing.a.ling.ling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0