morzning'

Jag tror jag har blivit lite bättre? Kanske iallfall, men för säkerhets skull så kommer jag tyvärr inte röra mig ur sängen idag utöver för att hämta té. Det blir inget hoffmaestro med andra ord. Tårögd, en pil rakt in i själen. Men men, det är ju precis som vanligt, just my luck. Men jag tänkte kompensera min bövla sjukdom att när jag blivit frisk gå och dricka öl nästa vecka.



Jag är en fruktansvärt tänkade varelse. Och då det ofta går överstyr sätter detta tänkande ofta käppar i hjulet för mig. Det hade varit bra om jag kunde koppla bort mitt analyserande och funderande. Det hade varit bra om jag bara kunde ta för mig av världen och satsa, satsa på allt. Även om det ligger utanför min världsbild. Ja, det hade varit fint om jag kunde ta mig för att satsa lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0