kalaous

varför inte utnyttja en sömnlös natt till att uppdatera lite på den älskade bloggen? Press play på spötti också. Gottigt. kvällen har varit brooo. José, Timo och donkeyboy med broo människor och öl. Imorgon ska jag äta langos. Eller kanske thai. Ja, det är stora dilemman när kalaset är i stan. Och påtal om kalas, ner till malmö ska man ta sig också. Det är ju bara rent utsagt jobbigt bra artister iår.. Måste få Jossi att skjuta fram sin inflyttning..

Åhå, guldsak jag upptäckte precis. Kobra sommarspecial har börjat! Awesumnessum is alll imm sayinnnn'. Ah, nu randomizadessssss makthaverskan, rysligt bra. Varför spelar inte hon någonstans? Prfh, den sidan var ju nog uppdaterad, sista på listan var emmaboda, och då var det verkligen sista. Törsk.

det ska bli gott när min kära lottenus kommer till staden. Då kan jag äntligen ha lite sällskap på nätterna.
Nej, nu blev det tråkigt. finns ju som sagt inte hundraprocentigt med inspiration när jag sitter ensam och vaken hela nätterna. eller jo, inspiration finns fast inte sådant som passar sig för denna blögga. chingalinglinglingling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0