jahaja på de vise

ja kul. passande. ironiskt. Kanske var det luften jag behövde för efter utomhusvistelsen och promenaden har jag nästintill blivit friskus. Det roligaste är sättet jag märker att jag blivit kvitt min sjukdom och blivit friskus är att jag har en enorm olust till att sova. Igår kunde jag inte sluta sova, jag vaknade upp endast för att kunna somna om igen medans jag idag inte alls kan förmå mig till att vilja sova.

Ey yo, förresten, än en gång har jag satt ett datum på min livsförändring! På måndag, då ni, då kanske det ska ske förändringar. Fast jag varnar er och ber er. Sätt inte för mycket förhoppningar till mig. Inte ens jag vågar göra det. jag vet allt för väl. jag känner mig för bra.

Imorgon, om jag är frisk vill säga, så ska jag röja andrahand. Jag har ju endå lite lön att sätta sprätt på. Och sen måste jag ta reda på när min och Wardzens affärslunch blir av. Och ja, nästa vecka skall det då sannerligen tas tag i saker och ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0