indianbokaffär sökes

jag måste bli bättre på det här med sömn. Det är ju rena turen att det är lite molnigt idag för annars hade jag sett ut som en tomat just nu. Ja somna i solen i 3 timmar är ingen bra grej, fast nu eftersom det var lite molnigt så var det helt plötsligt det endå. Fast det här med att vara vaken hela nätterna är fortfarande ingen bra grej.

Jag kanske ska köpa en bok om sömn och leta upp ett ord att google:a på, precis som tjejen i twilight. Det funkade ju för henne, hon hitta ju dom svar hon ville ha... Men frågan är vart jag hittar en indianbokaffär i göteborg och vad jag är villig att lägga på en bok jag bara behöver ett ord ifrån...

Nej, nu ska jag äta majz och försjunka mig i djupa tankar om hur jag kan åtgärda sömnproblemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0