hittepååu

jag sitter som bäst och funderar på om man ska ta tag i denna dagen och faktiskt ta sig ur det här hell hole:t som jag försatt mig själv i. Ta fram råstyrkan och klättra sig upp och vara lite vettig. Öy, förrsten, igår under min nattliga promenad var det så sjukligt kallt. Alltså, no way att det är påväg att bli september. det är fyfarao januari som står på ingång. Snön where are you? Själv gömmer jag mig i min vinterjacka.

Slog mig precis att jag måste in å röja på västtrafik också. uuur orky noty. Sen annan grej, herregudars sd:s tvreklam. Alltså, äe hur verbaliserar man det ens.


Kommentarer
Postat av: Elin

SD:s valfilm var helt bisarr. Jag vet liksom inte vad som var konstigast. Nödbromsarna inlånade från På Spåret eller racet till, dem mellan rullatorpensionären och ninjainvandrarna. Det enda man egentligen kan säga är att det är tur att vi har en 4%-spärr i detta avlånga land. Hoppas det räcker bara.

2010-08-31 @ 21:35:45
URL: http://elinlundeborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0