har ramlat i fällan

jag förstår inte varför att stressar så mycket till vettigheten. Är det inte fler som bara kan tänka sig att götta på det ett tag, iallafall ett litet? Och nu verkar det som om även jag har ramlat i den där vettighetsfällan. Jag har hur tråkigt som helst och hade utan några som helst tvivel velat vara i stan och leta bra grejer i duggregnet. Men istället har jag analyserat ut att jag nog bör ta en extra vilodag och bara ta det lugnt så att inte min sjukdom blossar upp igen och febern kommer tillbaka. HALL^Å?!! Jag vet inte vart jag ska ta vääääägen längre.

Nej, imorgon då hoppas vi misann på förändringens vindar! Förresten, det är ju bara att se på mitt bloggande hur ohälsosamt det är för mig att vara sjuk. jag förfaller ju. jag klarar ju verkligen inte av att bara ta det lugnt och vila. aaah, det kryper i hela mig. ge mig något att göra innan jag börjar lägga analog patiens!
(intressant fakta för att förklara hur himla långt min rastlöshet har gått. Det finns inte ens bilder på google på något som lägger en analog patiens! förstår ni då hur illa det är! jag gör snart något som inte ens finns på google!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0