hämndlystenhet

ibland, ganska ofta, så finns det ju inget bättre än ren och skär hämnd! Så att hämnas, det är vad jag precis ägnade mig åt för en kvart sen. Och vad som är det bästa med denna hämnd kanske ni frågar er nu? Jo, det är att jag dels, självfallet, fick ut min hämnd med också fick en skivspelare på köpet. Så jag är mer än nöjd och det är ett bra plåster på såren.

Ja, jag tänker inte beblanda mig med det övriga mer, allt jag vet är att nästa vecka får jag ett fint paket på posten, och oj vad jag ska vara nöjd. Imorgon blir det förändring också. Och bra musik. så stay tuneeeeeed! Och jag får äntligen träffa packet, kära fina pack. Som ni har varit saknade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0