gööött

tjeeenare bloggen (ove)
dagen dåå va: jobb, huvudvärk och sen tog snällheten över och jag ställde upp för fin vän som snart lämnar mig för plugg. Yes, det blev glass på liseberg, göteborgs finaste ställe (?). Jag borde verkligen lära mig kontrollera mitt spelande på liseberg, det är som om en ond galen girig demon inom mig tar över alla pengar... Så himla o-ok. Iallfall, the ark var inte till tillfreds. Onöjd.

Hursom, jag börjar bli sjukis inte gott. Men jag har hört att chokladpudding kan verka lindrande på sjukdom så det tröstar jag mig med lite. Sen är jag taggad på berlin. och på att få jobb. Och tjäna pengar. Vi löser.

Kommentarer
Postat av: vännen du var fin och hjälpte, mange tack

och bo i helsingborg* glömde du

2010-08-18 @ 23:55:35
URL: http://www.metrobloggen.se/josefejn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0