gnuisch

tjeeejna bloggen.
Jag håller på av transformeras till en gnu snart. Jag klarar inte av det här. Jag vet inte vad jag ska göra. AH! Kan inte någon vänlig själ bara anställa mig? Jag kan vara rolig ibland.

Hursom, kvällen har fått mig att inse att jag verkligen inte tycker om msn längre. Det är bara jobbigt med sitt blinkande och plingande. Näe, det ska jag minsann inte återvända till.

Sen har jag planerat långresa till våren. Det kommer bli häftigt. Det är nästan så att jag verkligen måste se till att det blir av. Yes, och om det nu blir av så är det nog precis i rättan tid att jag börjar träna och bli sådär vettig. Dock vet jag inte vad jag ska ta mig till med mitt sockersug, men det löser väl sig. Det gäller att ha beslutsamhet. No more chinapuffs! Så ja, imorgon är det samma visa som gäller igen. Flash blir ju glad iallafall. Och pass skall fixas imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0