galonisar

häj bloggen.

Om någon hade frågat mig om livet så hade jag svarat att jag inte lever det. Fast när jag funderar mer på det och ser hur upp och ner mina dagar är så inser jag att herre, jag lever det. Inte för att jag vet vad jag gör med det, men livets regler om en studsboll, det följer jag till punkt och pricka.

Just nu hänger jag med loss framför min dator. Det regnar och jag funderar på att gå min mil igen. Helst iförd fullt galonställ med gummistövlar och resårband under fötterna så att galonisarna sitter kvar. Men annars fyller jag mina väggar med musik och öl. Och då, just ibland så får jag sådana energikickar utan dess like. Så jag tänkte leka kreativ för idag. Och nästa vecka ska jag fylla med förändringar. Och ta steget från arbetslös till arbetssökande.

Knåpa ihop en spotifylista tänkte jag göra också! Stay tuned

P.S. stör mig på att bloggare inte uppdaterar mer. Jag uppdaterar mer än dom och jag får inte ens pengar för det än? Vart ligger logiken i det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0