flytteri

Liten tröst för kvällen är att det regnar. Men å andra sidan var det längesen det regnade så mycket som det gjorde på teddybears och det var längesen det var sådant drag. Men ja, what to do. Det hör väl till livet att man ska växa upp och fatta vettiga beslut? Jag menar, det känns som om halva min bekantskapskrets redan har gjort sig redo för att flytta och börja plugga och fattar massa vettigt beslut hela tiden. Är det bara jag som fortsätter götta på det och blogga?

Hursom, bra nyhet för dagen är att Lotten löst boende! Tossigt är det att hon nästa vecka flyttar in på pendelavstånd från mig. Ah, som vi kommer röja. Och det är ganska lägligt att hon flyttar in just nästa vecka, för det är nämnligen helgen för min andra finfina vän Gosefin att flytta ifrån mig. Så ja, räddningen kommer snabbt.


På återseende Josi.

Wilchkommen Lottenus

Kommentarer
Postat av: Lottenus

Vi åker och hälsar på Josefin så ofta vi kan!

2010-08-23 @ 13:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0