finally

åh. så länge jag har letat efter något med innehåll. Någon som sitter uppe hela nätterna igenom och slutligen vid ljusets inbrott får några tankar att fastna i ord.

Den sommaren gick vi – hon och jag runt på Stockholms gator och letade efter en avgrund som höll.
Posted at 05:31

Kom igen, nu bortser vi från det självklara och försöker komma på hur i helvete vi hamnade i den här situationen.
Posted at 05:28

Ja, det är nu jag kan finna ett lugn att låta det okontrollerade fortsätta vara okontrollerat.

Bloggizh!
"Jag vill brinna älskling, med en eld större än Sverige, skriva och beröra, göra fel, stamma och fumla, uppleva och kvarleva, förändra världssamvetet för alltid, inte gå skrivarkurs på folkhögskolan."
Det är så bra att jag ryser.

Kommentarer
Postat av: ew

www.itslikeelectricity.blogspot.com



njut av och älska orden skrivna av min kära kusin.

2010-08-05 @ 11:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0