ett, två, slutligen

jahaja. som vanligt är det bara jag vaken och levande. Men jag måste säga, jag är rätt duglig på att fördriva mina nätter. Fast nu har det inträffat två skitsaker. Ett, min sänglampa exploderade innan så jag har inget ljus förutom taklampan och den i hörnet, och jag orkar verkligen inte tända dom för det blir så himlas fruktansvärt ljust då. Tycker lite att vi kunde chillaxa på ljuset liksom, bara lite dimmigt sådär hade varit fint. Hursomhaver! två, jag tror det blöder i min hals, ont gör det iallfall. Kan ju inte ge mina halsmandlar ett diplom för bästa planering av strejk. Nej, helt fel vecka har dom valt. Och eftersom jag inte kommer lyssna på deras små protestskrik och inte läsa deras klagoplakat om vila och te så kommer jag väl åka på en rejäl smäll, men den tar vi nästa vecka.

Haha, när jag fick denna datorn så petade min bror på den och fixade lite installationer och sådant tjafs som jag inte ens ska försöka mig på att förstå. Och när jag för någon dag sen klickade runt och letade efter grejer så hittade jag en bild. Och frågan varför min kära broder har bemödat sig att ett, leta upp bilden och två, lägga in bilden på datorn förblir ett mysterium. Dock är det komisk att jämföra.


arg tjej typ. eller kanske vrång. inte glad iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0