day uuuno!

hej bloggyblogg.
Idag börjar ju mitt nya projekt. Det är lite ovant och jag är trött. men nu ska jag krafsa ihop lite kläder och hitta en hund. Kan förresten tillägga att det är ganska svårt att vända tillbaka dygnet när man har haft sömnproblem större delen av sommaren. Jag har haft svårt att somna innan fem och nu skulle jag somna innan tolv. Ja, fast det gick efter några timmar trots allt. Fast sen är det var kass sömn och jag drömde en massa är ju en annan femma...

Jag måste ta reda på vad det egentligen är som står på mitt schema idag också. Just nu känns det som om jag har gett mig oanade krafter som kommer klara av lite för mycket grejer på en dag men vi får se. precis som allt annat, allt är relativt. Gott, nu fick jag kramp på halsens vänstersida också.

tjing-a-ling-ling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0