crappalicious

äääe alltsåcrappalicious. Inatt drömde jag att det kom massa snö. Så inte okej verkligen. och i drömmen då jag och en vän vandrade runt i landskapet pratade vi även hur konsigt det måste vara för de mindre personerna. Ja alltså, det måste ju vara jättekonstigt för dom att fått snö innan de ens börjat skolan. Och jättekonstigt att vi även antagligen skulle ha shorts på oss igenom om tre veckor då snön smält bort och det blivit lite sommar igen. Inte ens när jag sover kan jag alltså sluta fundera för mycket. Känns ju bra. eller inte. höhö.

Jaha, spännande att det är crappylicious väder idag också. Inte alls så att det är höjdpunkten på packets år idag eller så, nej nej. Okej, det ska vara dåligt väder idag, men tydligen inte så mycket regn, och det mesta regnet kommer nu på dagen. Gott, och senare i veckan så är det bara fredagen som är pooey, men inte så mycket nederbörd då heller. Piggt, gott, herrrligt.

Och, haha, jag klippte mig ju igår. Sjusjörövaresoverienkista-vad kort det blev! Herre jesus. Men ja okej, vi får väl hoppas att det växer snabbt så att den värsta katastrofen är över tills nästa vecka eller så. Men jag är ju snäll och tänkte faktiskt gå så långt som att visa hur mina nya morgonfrill ser ut! Ah, det är en sån förbättring att jag får tårar i ögonen (det får jag faktiskt, men bara för att mina tårkanaler bråkar på morgonen)



Titta på den förbättringen va! och titta på det trötta cheyen

Kommentarer
Postat av: josi

du. kom inte här o kom här. kom inte och tro att din dröm var knepig. DU SKULLE VARIT MED I MIN. eller inte, kanske. för äeh, shit. jag var lesbisk (ja vi tar det äckliga ordet lesbisk för flata låter så himla argt). eller. jag var det inte. det bara blev så. jättejätteknepigt. speciellt eftersom att tjejen som jag höll på med finns med i en yttre bekantskapskrets. så JÄVLA knepigt, jag var helt knäpp när jag vaknade. vadå jag, vadå jaaaag lesbisk? visst att på fyllan skojstrula med nån tjej, men det här var serious shit. och sen fick jag utskällning ifrån tjejens mormor om att jag var dum. JAG!? FÖR DET VAR NOG JAG SOM VILLE HÅLLA PÅ? NÄÄÄ äh du ser jag blir helt knäpp. morgonens konstaterande: jag kommer ALDRIG bli lesbisk/flata/homo för NEJ en dröm har då ALDRIG känts så fel så som min gjorde inatt. gaaaaaaah.

så ja, kom du med din snödröm, och jämför den med min. byta dröm, lockar det? EH EH EH jag hoppas min nästa natt blir mer normal, så att jag vågar somna liksom. HEJDÅ :):):)

2010-08-11 @ 12:40:19
URL: http://www.metrobloggen.se/josefejn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0