CD och strupeufori

Åh herre, hjälp mig med mitt liv. Jag tynar ju bort. Och jag källsorterar inte ens. Det innebär alltså inte bara det är jag är helt onödig för världen, ett enda stort överflöd, utan till råge på allt så stjälper jag världens också. O-okej. Nytt favoritord förresten. lägg på minnet)

Och jag är verkligen värdelös ibland. ärke sämst! Speciellt när det kommer till mitt ytterst pinsamma mojitotorskeri. Den helvetiska, men ack så underbara drink, får mig att tappa allt förstånd. Igår på väg in till stadens gator fann jag mig själv lovandes att nej, för fan, ta mig fan. Ikväll ska jag inte beställa någon av ovan nämnda drink. Men, vad var det inte som himmelsk porlade nerför min strupe trettio minuter senare om inte en mojito? Likt abstinensbesvär märker jag plötsligt hur jag har fattat ett krampaktigt grepp om glaset och med o-okej mycket energi försöker slurpa i mig det sista av det smälta isvattnet i glaset. Och självfallet tar det inte slut där, nej nej. Efter att ha idislat upp all mynta på stället går jag över till caphirinas (som jag förövrigt inte inte inte alls gillar) bara för att det är snarlikt den andra strupeuforin.

Men jag får väl lugna ner mig och finna ro i att det inte är långt tills nästa strupeufori inträffar. Jag har nämnligen redan planerat när jag ska dricka det nästa gång. En flarra rom levereras i nästa vecka, enbart för denna Guda mortlade dryck skall tillredas.


Se njutningen.


Vi brände hem och bad Dr Bombay to buy our rice and curry.
AAAAH så jävla svårslaget. Varför köper man inte CD-skivor längre? Varför??

Kommentarer
Postat av: ew

hahaha oh anna, you so random. och du kan så mycket!

2010-08-08 @ 00:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0