äe för långt

Jag har en knepig kväll. En förvirrad sådan med massa snurr som jag inte vet hur man reder ut. Eller ens om det är något man skall reda ut.. Kanske ska jag låta det okontrollerade kaoset fortsätta vara just så. Man kanske skulle gå ut och gå? Nej, vad inbillar jag mig att det kommer rensa tankarna för? Jag vet ju att det aldrig fungerar, det är nästan bättre att bara sitta uppkrupen ihopkrupen i fönstret med täcket runt sig. Herre bon iver är bra och jag hade velat kunna samla alla fina och bra tider i små flaskor. Alla leenden. Alla skratt. alla okontrollerade frustningar som fått en att bryta ihop och lägga sig dubbelvikt på golvet. Jag hade velat spara alla minnen på ett bättre sätt, försäkra mig om att dom finns och så kommer förbli. Äe, nu börjar det gå förlångt för det här..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0